מרבה נכסים מרבה דאגות? הכירו את מרום ניהול נכסים מבית קבוצת מרום

על מה נדבר:

בעלי דירות רבים נאלצים לבזבז זמן רב בחיפוש אחר שוכרים מתאימים. לא פעם בעלי הדירות נפגעים כלכלית בגלל שהדירה עומדת ריקה או כאשר הצ'קים של הדייר חוזרים. אנו בקבוצת מרום זיהינו את הבעיה והחלטנו לפתור אותה. אנו מספקים שירות העונה על כל הצרכים של בעלי הנכס. שירות אשר כולל התחייבות לקבלת שכר הדירה בכל מצב. 

מציאת שוכרים – לא משימה פשוטה

חופית המתגוררת בדרום הארץ, היא בעלת דירה במגדל בלב תל אביב. המרחק הרב מהנכס מקשה עליה מלנהל אותו כהלכה. באמצע שנת 2020, הגיחה הקורונה אל חיינו. דירתה של חופית עמדה ריקה במשך קרוב לשלושה חודשים. היא הפסידה הכנסה של עשרות אלפי שקלים. חופית נאלצה להגיע לתל אביב שוב ושוב על מנת להציג את הדירה לשוכרים שהתעניינו.

בעלי דירות רבים מתמודדים עם קשיים במציאת שוכרים מתאימים וקושי זה גורם להם להפסיד לא מעט כסף. המשכירים מוצאים את עצמם מבזבזים זמן רב בחיפוש שוכרים. גם לאחר שכבר מצאו שוכר – קורה לא פעם שהם צריכים ״לרדוף״ אחריו על מנת שישלם את שכר הדירה או על מנת שיטפל בנזקים שנוצרו בנכס בתום תקופת המגורים. עבור אלו שגרים רחוק מהנכס, ולבטח לגרים בחו״ל – זו משימה בלתי אפשרית.

שקט נפשי וביטחון לבעלי הדירה

לא כל בעלי הנכסים מסוגלים או רוצים להתמודד עם שלל המטלות הכרוכות בהשכרת הנכס שבבעלותם. הם חוששים מההיבט הכלכלי של דירה שעומדת ריקה חודשים ארוכים. בשל כך, החליטה החברה להציע שירות לניהול שוטף של נכסי נדל״ן הכולל איתור שוכרים וטיפול בצד הפיננסי והגבייה, טיפול בנושאים בירוקרטיים כדוגמת החלפת חשבונות על שם הדיירים הנכנסים וכלה בתפעול תקלות שנוצרות בדירה. כמו כן, על מנת להציע שירותי ניהול שנותנים ביטחון כלכלי ושקט נפשי אמיתיים לבעל הנכס, החליטה החברה לפתח שני מודלים ייחודיים ומהפכניים: הבטחת שכר דירה ואבטחת צ'קים.

המודל הבטוח: הבטחת שכר דירה

כחלק מהרצון של הקבוצה לאפשר ביטחון כלכלי לבעלי הנכסים בישראל, החליטה לצאת במוצר חסר תקדים אשר דואג לשלם את דמי השכירות לבעלי הנכס גם כאשר אין דיירים משלמים בדירה. בשל היכולת המרשימה שפיתחנו בקבוצה עבור שיווק נכסי נדל״ן, מציאת דיירים איכותיים בהתאמה אישית לכל נכס ובהתאם לדרישות – אנו יודעים להתחייב שבכל יום בו הדירה תהיה ריקה משוכרים – ניקח את האחריות על עצמנו, ונדאג לשלם מכספי החברה את תשלום דמי השכירות. הביטחון שלנו ביכולתנו למצוא דיירים למעשה מקנים ביטחון כלכלי ללקוחותינו. כמובן שהמודל הזה אינו מתאים לכל דירה. אנו מציעים לכל בעלים של נכס בישראל להיפגש איתנו לפגישת היכרות קצרה בה נציג את עצמנו ונבחן את הנכס. גם במידה והנכס אינו עומד בקריטריונים עבור מודל זה, אנו יודעים לתת הבטחת לאחוז מסויים מדמי השכירות כדי לתת ביטחון כלשהו לאותם בעלי נכס.

המודל המאובטח: אבטחת צ'קים והתמודדות עם דיירים סרבנים

במסלול זה אנו מציעים פתרון ייחודי. פתרון זה לא רק מקנה ביטחון כלכלי אלא גם שקט נפשי מהנכס. בנוסף לניהול השוטף של הנכס, במודל זה אנו מציעים לשלם בעצמנו את דמי השכירות. זאת במידה וצ'ק של דייר חזר מסיבה כזו או אחרת. וכן, זו התחייבות. את הכסף נדאג להעביר לכם עד 14 ימי עסקים לכל היותר. בכל מקרה ובכל תרחיש את כספכם מדמי השכירות תקבלו בוודאות. בנוסף, במודל זה אנו משלבים גם את הטיפול המקיף וההתנהלות הכוללת עם דיירים סרבנים (דיירים שמסרבים להתפנות מהנכס המושכר). במצב כזה, נפעיל את כל הכלים המשפטיים שברשותנו יחד עם חברות עמם אנו עובדים בשיתוף פעולה. אנו נדאג לא רק לפנות את הדייר מן הנכס, אלא גם שתמשיכו לקבל את דמי השכירות בכל חודש!

״בנוסף״, אומר ליאור מרום, מנכ״ל ומייסד החברה, "אם יהיה צורך בהליך משפטי כדי לפנות דייר סרבן, אנו נדאג לייעוץ משפטי על חשבוננו, ננהל את התביעה – ונדאג להעביר לבעלי הנכס את התשלום בגין שכר הדירה בכל חודש. העמלה שלנו עובדת על בסיס הצלחה בלבד. את התשלום שלנו מבעלי הנכס נקבל אך ורק אם הנכס הושכר. מועד התשלום יהיה רק לאחר שנפרע תשלום השכירות של השוכר".

דואגים לכל בעיה הקשורה בנכס

השירות של מרום ניהול נכסים מבית קבוצת מרום כולל כמה היבטים. ראשית, החברה מטפלת בנושא החלפת שוכרים מעת לעת. במקרים מסויימים, תדאג להעברת החשבונות השונים על שם השוכר החדש. כמו כן תדאג מראש לחידוש ועדכון של הסכמי השכירות. במקום שבעלי הנכס יצטרכו לדאוג לכל בעיה המתעוררת בנכס המושכר, קבוצת מרום היא הכתובת של השוכרים לכל שאלה ובקשה. בכל יום ובכל שעה.

אנחנו דואגים לתשואת הנכס בכל שנה. קבוצת מרום מבצעת בעצמה את ההתקשרות מול בעלי מקצוע ונותני השירות השונים. כך, אנו מתחייבים להוזיל את עלויות תחזוקת הדירה. אנחנו גם מציעים שירותי שיפוץ בהתחייבות למחירים הטובים ביותר ותוצאות בלתי מתפשרות. על כל אלה, מקבלים בעלי הנכסים עדכונים שוטפים, באמצעות אפליקציה ייעודית שפיתחנו.

בעלי דירה להשכרה? דברו איתנו!

יכול לעניין אותך

קבוצת מרום

משרדים והנהלה

צרו קשר קבוצת מרום

טלפון קווי משרד ראשי: 073-789-5189

טלפון נייד: 052-630-3438

אימייל: office@maromgroup.org

כתובתנו: גרשון ש"ץ 16 תל אביב