חם לכם? גם לנו! איך חברת אחזקה לבניין יכולה לצרף אתכם למהפך האקולוגי העולמי?

על מה נדבר:

במאה ה-21, קשה מאד למצוא מישהו שאינו מודע לצורך בסביבה ירוקה. לצורך בבחינת רמת הידידותיות לסביבה, בכל צעד ושעל שאנחנו עושים בכל יום. אולם, יחד עם זאת, אם בשל עצלות ואם בשל חוסר הכרת הנושא על בוריו ולעומקו, עבור מרביתנו, העניין נשאר בגדר "צריך לעשות, איכשהו, מתישהו…" ופחות בגדר "אני עושה, כאן ועכשיו!".

הכירו את מרום אחזקות מבית קבוצת מרום – ניהול ואחזקת מבנים, חברה שאינה מסתפקת בעשיית המהפך הירוק עבור עצמה, אלא גם תסייע לכם לעשות את כל מה שהצהרתם, כבר מזמן, שאתם צריכים לעשות, ועד היום – לא עשיתם…

מרום אחזקות – חברת ניהול ואחזקה לבניין ירוק יותר

כפעילה משמעותית בתחום המודעות לסביבה (כן, תתפלאו, קיימים גם חברות ועסקים המודעים לסביבה ומעודדים סביבה ירוקה, אבל אינם עוסקים בכך לקיומם!), קבוצת מרום עומדת לרשות לקוחותיה בבנייני המגורים ובבתים המשותפים, בכל הקשור במעבר לאנרגיה ירוקה – ממחזור, דרך התקנת פאנלים סולאריים ועד התאמת הבניין כולו לניצול האנרגיה הירוקה עבור המתגוררים בו. זאת, מאחר ואנחנו דוגלים בשיפור תנאי המגורים הפרטניים של הדיירים בבניינים שאותם אנחנו מנהלים, בד בבד עם שיפור פני הסביבה והתרומה לקהילה. אנו מאמינים, שלכל אחד מאתנו, אפילו כדייר "פשוט" בבניין, יש מחויבות לתרומה לסביבה ולקהילה. ללא מאמץ רב מידי.

נקודות "ירוקות" לדוגמה

 ישנן לא מעט דרכים בהן בניינים יכולים לצמצם את הפגיעה שלהם בסביבה. ובמקרים רבים – אף לתרום לה, בדרכים שאליהן, אולי, לא הייתם מודעים עד כה:

שימוש בחשמל הסולרי

 המהפכה האקולוגית תומכת, באופן טבעי, בהעדפת השימוש באנרגיה ממקורות חלופיים ומתחדשים. זאת, מתוך הניסיון לצמצום צריכת החשמל שמקורו במקורות המתכלים. מענה מעולה לבעיה, מציעים הפאנלים הסולאריים, אשר עושים שימוש בשטחי הבניין המשותפים, לצורך הפקת החשמל המשותף המשמש את כלל הבניין. דבר זה, בנוסף לאספקט הירוק שלו, עשוי גם להוזיל את עלויות הוועד באופן משמעותי.

מערכות טיהור וסינון מים

המים האפורים (לדוגמה, מי מקלחת) הינם מים שהולכים לאיבוד. מחזור מים זה יכול לשמש לצרכי השקיה, למשל. כך הוא יכול להביא לחסכון ניכר במים, כמו גם לצמצום העלויות השונות של הבניין.

גגות ירוקים

גגות ירוקים הפכו למראה נפוץ למדי בערים שונות. אולם, לרוב, המדובר בתושבי דירת הגג בבניין שהחליטו לנצל את השטח העומד לרשותם לצורך יצירת גינת תבלינים, גידול פרחים וכן הלאה. בבנייני דירות משותפים, נדיר מאד למצוא יוזמה כזו, מסיבות רבות.

״מרום אחזקות״ – חברת אחזקה לבניין עומדת לרשות לקוחותיה, דיירי הבניינים המשותפים בעידוד טיפוח גגות ירוקים, ותסייע להם לנצל שטח משותף של הבניין, המוגדר, לכאורה, כ"אבוד". כך, הסביבה תהיה נעימה וירוקה יותר, ותחושת ה"שייכות" של הדיירים לבניין תגדל.

המסלול הקהילתי של קבוצת מרום

המסלול הקהילתי של קבוצת מרום מציע תרומה חודשית של 15₪ לעמותת הקבוצה. העמותה פועלת בשנים האחרונות למען סיוע לכל גוף או אוכלוסייה הזקוקים לו. על כל שקל שייתרם ע"י הדיירים, קבוצת מרום תורמת שקל משלה לעמותה הנבחרת.

אנו בקבוצת מרום, מאמינים שעם כל אחד מאתנו, יחרוג רק במעט (ממש לא הרבה!) מאזור הנוחות הפרטי והאישי שלו, ויחשוב (רק קצת!) כיצד הוא יכול לשפר, העולם של כולנו יהפוך לטוב יותר, בריא יותר, ירוק יותר וידידותי בהרבה יותר לכולנו!

יכול לעניין אותך

קבוצת מרום

משרדים והנהלה

צרו קשר קבוצת מרום

טלפון קווי משרד ראשי: 073-789-5189

טלפון נייד: 052-630-3438

אימייל: office@maromgroup.org

כתובתנו: גרשון ש"ץ 16 תל אביב