ניהול נכסים פרטיים – ליווי צמוד ומענה לכל בעיה

על מה נדבר:

בדרךבעלי נכסים פרטיים, מוצאים עצמם עומדים לבדם מול נכס שרכשו או קיבלו בירושה. הם לא תמיד יודעים כיצד לתפעל את המערכות השונות לצורך אחזקתו.
יש להבין כי ניהול נכס הינו ניהול עסק בתחום הנדל״ן לכל עניין ודבר. אילו היה בבעלותכם עסק, בתחום שרמת ההבנה שלכם אינה גבוהה – האם הייתם מנסים לנהל אותו בעצמכם? ונניח ורמת ההבנה שלכם הייתה גבוהה, האם הייתם רוצים לעשות הכל בעצמכם? 

ניהול נכסים פרטיים באמצעות חברה מקצועית, מפקיד את ניהול הנכס בידיים של אוטוריטות בתחום המחזיקים בסל מקצועי מרשים הכולל אנשי מקצוע מומחים בתחומם, הנוגעים למספר תחומים בכל שלבי ההשכרה שכל נכס זקוק לו כגון: עריכה והתאמה של הסכם השכירות, בדיקות רקע מקיפות על הדיירים הנכנסים, פגישות בנכס לטובת אכלוס, ביצוע פרוטוקול מסירה ביום הכניסה לדירה, גבייה וניהול שוטף של הכנס הכולל טיפול בתקלות, חידוש הסכם השכירות וקשר רציף עם הדיירים לכל אורך תקופת השכירות.

חברת ניהול נכסים פרטיים היא הפתרון לכל בעלי הנכסים אשר מכבדים את הנכס שלהם, והיו רוצים להבטיח את השקט הנפשי והביטחון הכלכלי אשר נכס נדלני אמור להניב – חברה מהימנה אשר תבטיח כי הנכס שלכם יקבל את המעטפת המקצועית הדרושה לו.

במה כרוך שירות ניהול זה?

ניהול נכסים פרטיים, קיים על מנת לספק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר לבעלי נכסים פרטיים. השירות עוסק בכל הנוגע לתחזוקה ולניהול הנכס הן מבפנים והן מבחוץ. כך, זוכה בעל הנכס לתחושת ביטחון ושקט נפשי. בית פרטי, כולל טיפול שוטף הנוגע לתחומים רבים הדרושים לצורך אחזקתו. לשם כך, דרושה חברת ניהול נכסים פרטיים. חברת ניהול נכסים תספק את השירות הטוב ביותר. כזה שיציב את הבית בחזית וימנע את הידרדרותו. 

ניהול נכס פרטי, מצריך עבודה יסודית תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר אשר במידה ולא ימולאו, יהפכו לצרות ולבעיות גדולות ואקוטיות שיגזלו זמן רב מבעל הכנס וכמובן הוצאות מרובות על תיקון הליקויים והבעיות. חברה שמנהלת נכסים פרטיים תתן מענה למספר נושאים מורכבים כאשר המרכזיים מתוכם הם:

  • שיווק ואכלוס הנכס

    חברה לניהול נכסים פרטיים לרוב תחזיק במערך שיווק איכותי אשר משתמש בידע נרחב ותקציבי שיווק גדולים, וזאת על מנת לייצר מספר רב של פגישות עם דיירים פוטנציאליים בנכס – על מנת לקדם לאכלוס הנכס.

  • ייעוץ וליווי משפטי

    מי יהיו הדיירים שיגורו בנכס שלכם הינו פרט חשוב ביותר. לשם כך, חברת ניהול נכסים פרטיים מחזיקה באמתחתה מספר אלטרנטיבות לביצוע בדיקות רקע על הדיירים הפוטנציאליים טרם כניסתם לדירה. מדובר על בדיקות משפטיות וכלכליות אשר בוחנות את הדיירים באספקטים שונים על מנת להימנע, ככל הניתן, מבעיות אשר דיירים בעייתיים עשויים ליצור. באמצעות ייעוץ וליווי משפטי איכותי, ניתן גם לבצע עריכות והתאמות של הסכם השכירות על מנת להגן על בעל הנכס. בעתיד, ובמידה ויידרשו פעולות משפטיות כאלה ואחרות – חשוב שיהיה גורם משפטי העוסק בתחום ומלווה את בעל הנכס לכל אורך השנה.

  • פרוטוקול מסירה

    חברת ניהול נכסים רצינית תבצע פרוטוקול מסירה עם הדיירים הנכנסים ביום הכניסה. פרוטוקול זה נועד כדי לייצר מעין תעודת זהות של הנכס. הפרוטוקל נעשה באמצעות תיעוד הנכס ביום הכניסה והשוואתו למצב הנכס ביום היציאה; בין היתר יתועדו המונים השונים, הריהוט, הקירות, השקעים ועוד. כל פרט ופרט בדירה יתועד הן על ידי תמונות והן בכתב. לבסוף, ייחתם על ידי הדיירים וישמש כבטוחה עבור חברת הניהול ובעלי הנכס.

  • ניהול שוטף

    הניהול השוטף כולל קשת רחבה של פעולות שיש לבצע. החל מהחלפת משלמים ברשויות השונות, וכלה בטיפול בתקלות בצורה מקצועית ומהירה. כמו כן, תתן מתן מענה מידי לדיירים הגרים בנכס – ככל שיצטרכו. כל נכס פרטי הוא עולם ומלואו ושונה מבחינת צרכיו מכל נכס אחר. חברה לניהול נכסים פרטיים, תספק שירות אישי בהתאם לצרכים של אותו הנכס. זאת במטרה לתת את השירות הטוב ביותר ולהעמיד את הנכס על יסודות בריאים ותקינים.

איך חברה לניהול נכסים יכולה להניב יותר מהנכס שלך?

חברות שמנהלות נכסים עובדות בדרך כלל במודל כלכלי של נגזרת אחוזית מדמי השכירות החודשיים. לכן, ישנו אינטרס ברור ומובהק לחברת הניהול להעלות את דמי השכירות משנה לשנה או מתקופה לתקופה. מכיוון שבמצב כזה, גם חברת הניהול וגם הלקוח (בעל הנכס) מרוויחים – תשואת הנכס תגדל במרוץ השנים. 

כמו כן, חברת ניהול נכסים פרטיים בעלת ניסיון לרוב עובדת עם אנשי תחזוקה קבועים. חברת הניהול בוחרת את אנשי התחזוקה בקפידה. בחלק המכריע של המקרים יהיו אלו אנשי מקצוע אשר יודעים לספק מחירים תחרותיים. זאת, בשל נפח העבודה הגבוה אותו מספקת להם חברת הניהול. לכן, ניתן יהיה להבחין גם בהוזלות משמעותיות לאורך השנים. הדבר נכון בכל נושא הקשור לתיקונים ועבודות בדירה הנוצרות מבלאי סביר או עבור שיפוצים קוסמטיים כאלה ואחרים. 

לסיכום

לבסוף, חברת ניהול נכסים רצינית היא חברה שעוסקת בניהול נכסים מבוקר ועד ערב. בכל יום לכל אורך השנה. בשל כך, לחברת ניהול לרוב תהיה תוכנת ניהול. תוכנה שכזו תתריע לה באופן קבוע ומספיק זמן מראש – על מועד תום תקופת השכירות. כך, תוכל החברה לאכלס את הנכס מבעוד מועד. וכך, תוכל החברה להבטיח שהנכס מושכר לכל אורך השנה.

יכול לעניין אותך

קבוצת מרום

משרדים והנהלה

צרו קשר קבוצת מרום

טלפון קווי משרד ראשי: 073-789-5189

טלפון נייד: 052-630-3438

אימייל: office@maromgroup.org

כתובתנו: גרשון ש"ץ 16 תל אביב