הכירו את חטיבת אחזקת המבנים מבית קבוצת מרום

על מה נדבר:

בפני ועדי בתים עומדים אתגרים רבים. אתגרים אלו דורשים ניסיון, מיומנות ובעיקר השקעה של זמן ואנרגיה. חברת ניהול מהימנה היא הדרך היחידה לגרום להתנהלות בריאה של הבניין. זו הדרך הבטוחה לזכות בחווית מגורים טובה יותר עבור הדיירים הגרים בו. 

בשנים האחרונות התקדם משמעותית החוק לביטול ועדי הבתים בבניינים. לכן, בעתיד הלא רחוק תהיה חובת השכרת שירותי חברת ניהול ואחזקת מבנים – כזו שתבצע את העבודה במקצועיות ועל הצד הטוב ביותר. 

״מרום אחזקות״ מבית קבוצת מרום עוסקת בניהול ואחזקה של בניינים ובתים משותפים ברחבי הארץ. הקבוצה פועלת מדי יום במשך השנים האחרונות בכל הקשור לתחום ניהול נכסי נדל״ן. בזכות היכולות והנסיון שרכשנו עם השנים, הגענו להבנה שנדל״ן מכל סוג שהוא דורש ניהול. וניהול צריך להתבצע במקצועיות ובאיכות הגבוהה ביותר. 

עקב כך, שמנו לעצמנו כיעד לאתגר את הסטטוס קוו בכל הנוגע לניהול בתים משותפים. אנו פועלים במרץ רב על מנת לספק מעטפת שתיצור שקט וביטחון מלא לבעלי הדירות והדיירים בבניין, תוך שמירה על נראות ותפקוד הבית המשותף וכלל המרכיבים בו – ולמען חווית מגורים יוצאת דופן.

חדשנות בניהול

על מנת לשפר את עולם ניהול ואחזקת מבנים ובתים משותפים, ״מרום אחזקות״ דוגלת בהכשרת צוות יעיל ואיכותי המשתלב ביעילות עם תוכנת הניהול החדשנית שלנו ומוצרים טכנולוגיים נוספים – כאלו המאפשרים לנו לבצע את עבודתנו נאמנה. הניהול השוטף מתבצע באמצעות אפליקציה ייעודית בה כל בעל נכס, דייר או איש מקצוע יכולים להשתמש בכל עת. התהליך הינו פשוט ונוח לשימוש ומאפשר לנו לשמור על שקיפות מלאה מול בעלי הנכסים והדיירים המתגוררים בבניין. באמצעות תוכנת ניהול זו, החברה יודעת לתת מענה מהיר ואיכותי לכל בעיה – בכל יום ובכל שעה, מה שמביא את תהליך ניהול ואחזקת המבנים להשתלב בעולם הטכנולוגי שכולנו מכירים ומשתמשים בו באופן שוטף.

גבייה וניהול חשבון בריא

״מרום אחזקות״ תוודא כי כל בניין תחת אחזקתה, ינוהל תקציבית ברמות הגבוהות ביותר ויפעל בשיטת ה״חשבון הבריא״ – חשבון השואף להיות ביתרת זכות תמידית וכזה המשמש כקרן חירום של הבניין. שיטה זו מייצרת שקט נפשי וביטחון כלכלי הן עבור בעלי הנכסים והן עבור הדיירים בבניין. 

הליך הגבייה מתבצע בצורה אוטומטית ומאפשר תשלום באמצעות כרטיס אשראי. זאת, בנוסף לשאר אפשרויות התשלום הידועות – צ׳קים, העברה וכו׳. אפשרות זו תציב את הבניין שלכם בראש רשימת הבניינים החדשניים והיעילים. כך, נשפר פלאים את מצב חשבון הבנק של הבניין. נהיה במעקב תמידי אחר חובות קיימים או סרבני תשלום. במידת הצורך, נדאג לטפל במצבים כאלו באופן מיידי.

ניהול ותחזוקה שוטפת

נתחיל מהסוף. כל בניין זקוק בסופו של דבר לחברה מקצועית שתטפל בניהול ואחזקת המבנה. ולמה? בכל בניין יש לבצע תחזוקה מונעת. תחזוקה זו כוללת קשת רחבה של טיפולים. תחזוק גנרטורים, מעליות, מערכות כיבוי אש, טיפול במשאבות ומאגרי המים כמו גם פעילויות שוטפות של ניקיון, חיטוי, בדיקות חשמל, גינון ועוד. חברת הניהול תדאג שדברים יקרו בזמן ועל הצד הטוב ביותר. כך – אנו מונעים בעיות רבות במהלך השנה. על מנת לוודא זאת, ״מרום אחזקות״ תבצע ביקורות יזומות. ביקורות אלו מתבצעות באמצעות מנהל הבניין על בסיס שבועי. בביקורות אלו אנו בוחנים את כל האלמנטים הקשורים לבניין, החל מתקינות האינטרקום והמנורות וכלה בניקיון הלובי ובדיקות תכופות למען תפעול כלל המערכות בבניין. 

טיפול מסור בתקלות: מהירות ואיכות בלתי מתפשרת

לכל בניין מוצמד מנהל בניין מוסמך שמטרתו היא לדאוג באופן יומיומי לרווחתם של הציבור השוהה בו. אנו מאמינים שחברת ניהול טובה זו חברת ניהול שלא שומעים ממנה, אך מרגישים בנוכחותה. כזאת שדואגת להכל ומספקת את השירות והמענה המהירים והטובים ביותר. כזאת השואפת לשפר זאת בכל יום, לכל אורך השנה. 

ככלל, ״מרום אחזקות״ תדאג שהבניין יתוחזק בצורה מושלמת על מנת למנוע בעיות, וכדי שהכל יתנהל כמו שצריך ובמטרה ליצור חווית דיור מדהימה, עם דיירים אשר מכבדים את הבניין ואחד את השני.

יכול לעניין אותך

קבוצת מרום

משרדים והנהלה

צרו קשר קבוצת מרום

טלפון קווי משרד ראשי: 073-789-5189

טלפון נייד: 052-630-3438

אימייל: office@maromgroup.org

כתובתנו: גרשון ש"ץ 16 תל אביב