ניהול נכסים בתל אביב – למה חשוב לעבוד עם חברת ניהול?

על מה נדבר:

שירותי ניהול נכסים הינו שירות מבוקש מאוד בקרב משקיעים בישראל. הדבר נכון במיוחד לגבי דירות באזור המרכז ובפרט ובתל אביב. ניהול נכסי המשקיע מאפשרים לו להפוך את ההשקעה שלו לפסיבית באמת. ניהול נכסים המתבצע על ידי חברה מקצועית ומיומנת, אף עשוי לשפר את תשואת הנכס. שירותי ניהול נכסים איכותי יקנה לבעלי הנכס שקט נפשי אמיתי בכל הנוגע לנדל״ן שברשותם. היום החלטנו להתמקד באותם שירותי ניהול נכסים דווקא בעיר המרכזית ביותר בישראל, תל אביב. 

ניהול דירות בתל אביב

ניהול נכסים בתל אביב הפך בשנים האחרונות לצורך של ממש. ישנן סיבות רבות לעליית הביקוש בקרב בעלי נכסים בעיר הנחשקת ביותר בישראל. בואו נבין כל סיבה לעומק.

  • ביקוש והיצע

 פירוש הדבר שישנם הרבה יותר שוכרים פוטנציאליים מאשר דירות רלוונטיות. בראש ובראשונה, הפגישות בנכס הן דבר לא פשוט המצריך מיומנויות שלרוב נמצאות אצל חברות ניהול נכסים בתל אביב. חברות ניהול איכותיות ורציניות ידעו להשכיר את הנכס שלכם במהירות, לדיירים איכותיים, ולדאוג לתשואות הנכס שלכם כמו גם לסגירת העסקה על כל מרכיביה. חברת הניהול תדע לדרוש את כל הבטחונות והערבויות הנדרשות למען הגנתכם. כמובן שחברת הניהול גם תערוך את הסכם השכירות ותדאג לכם לכל הבירוקרטיות הנדרשות על מנת להצליח להניב תשואה מקסימלית מהנכס שלכם.

  • דירות שותפים 

הבעיה העיקרית עם דירות שותפים, היא שהם באים בעיקר להינות ולנצל את העיר בתקופה הסטודנטיאלית שלהם. משמעות הדבר בפועל, היא שהם לבטח יגורו בנכס בין שנה לשנתיים, אולי שלוש במקרה הטוב. ואז יעברו לנכס הבא. חברת ניהול שתשאף לשמור על הנכס שלכם בראש ובראשונה תנהל את אותם דיירים. במידה ולדיירים ישנן בעיות – חברת הניהול היא ״קו האש״ הראשוני אליו הם יגיעו. כך, המשקיעים נמנעים משיחות בשעות לא הגיוניות, על נושאים שלא הכי כיף לשמוע עליהם מהדיירים. בנוסף, חברת ניהול נכסים בתל אביב חייבת לבצע פרוטוקול כניסה ופרוטוקול יציאה. מטרתו של פרוטוקול זה, היא לשמור על הנכס עבור בעליו. תיעוד הנכס ביום הכניסה, יאפשר הקבלה ליום העזיבה – ובמידה והנכס לא חזר במצב תקין כפי שנמסר, חברת הניהול תדאג להשיב עטרה ליושנה. 

 

חדר מדרגות בניין מגורים

 

  • יוקר המחייה

שוק השכירויות בתל אביב עולה מדי שנה, בעיקר בשל הביקוש הרב. בנוסף לדמי השכירות הגבוהים, גם העיר עצמה לא זולה במיוחד. המסעדות, הקיוסקים, האפשרויות – או בקיצור אורח החיים התל אביבי – דורש יכולות כלכליות מתושבי העיר. למה זה אמור לעניין אתכם כמשקיעים? משום שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו לגור בתל אביב. עצם העובדה שאדם גר בתל אביב, לא מקנה לו את היכולת הכלכלית הנדרשת. חברת ניהול נכסים בתל אביב מכירה את השוק היטב, ויודעת לבצע בדיקות רקע קפדניות על כל דייר שנכנס לדירה המנוהלת על ידה. כך, חברת הניהול שלכם תדע לחסוך מכם מצבים לא נעימים של דיירים סרבנים, סרבני תשלום ועוד. 

  • ערך הנכס

העיר תל אביב היא היקרה ביותר בישראל מבחינה נדל״נית. נכסים בתל אביב שווים לפחות כמה מיליוני שקלים טובים. ככל שערך הנכס שלכם גבוה יותר, מן הראוי שתשמרו עליו בצורה טובה יותר. בגלל שהנכס שלכם שווה לא מעט כסף, ובגלל שככל הנראה אכפת לכם מהנכס שלכם ואתם רוצים לשמור ולשמר עליו לתקופה ארוכה ככל הניתן, חברת ניהול נכסים המתמקצעת בשוק התל אביב זה בדיוק מה שאתם צריכים. 

לסיכום

ניתן בהחלט להבין כי ניהול נכס בתל אביב זה משימה הדורשת זמן, אנרגיה ולא מעט משאבים. כמובן, שבמידה ותרצו לחסוך כמה מאות שקלים בחודש – תוכלו לבצע זאת בעצמכם. אך קחו בחשבון: ניהול הנכס לא יתבצע באותה איכות כמו שתנהל חברת ניהול בתל אביב. ניהול הדיירים על ידכם ככל הנראה לא ייתן את אותו השקט כמו דיירים המנוהלים על ידי חברת ניהול בתל אביב. ניהול אנשי המקצוע, שמירה על הדירה באמצעות ביקורות ופרוטוקולים, והחלפת השוכרים מדי שנה או שתיים, הן כולן סיבות מספיק טובות עבורכם להשכרת שירותיה של חברת ניהול נכסים בתל אביב. ברגע שתנסו ותתנסו, תבינו כי זה בדיוק הדבר שהייתם צריכים בחיים.

יכול לעניין אותך

קבוצת מרום

משרדים והנהלה

צרו קשר קבוצת מרום

טלפון קווי משרד ראשי: 073-789-5189

טלפון נייד: 052-630-3438

אימייל: office@maromgroup.org

כתובתנו: גרשון ש"ץ 16 תל אביב