ניהול נכסים-על מה חשוב לשים דגש בבחירת חברה לניהול נכסים

על מה נדבר:

בשנים האחרונות, יותר ויותר דיירים בוחרים לפנות אל חברת ניהול נכסים כדי שזו תדאג לתחזוקה השוטפת של הנכסים שלהם. סביר להניח שהפניות המרובות נובעות מתוך הידיעה שפנייה אל חברה לניהול נכסים תאפשר לבעלי הדירות לנהל את חיי היום יום שלהם ללא הפרעות ובידיעה שהם נמצאים בידיים טובות.
אם במקרה אתם בעלי נכס אחד או יותר, ואתם מבינים שטיפול בנכס ובדיירים אינו עניין של מה בכך, כדאי שתדעו שיש כמה דגשים שחשוב לשים לב אליהם. בשורות הבאות תוכלו לקרוא אודות דגשים אלו ולבחור לפיהם את החברה המתאימה ביותר.

שיווק הנכס

חברה איכותית העוסקת בניהול נכסים אמורה להיות מומחית בתחום השיווק. תחום שיווק הנכסים הינו תחום מורכב – בעיקר בשל ההיצע הרב הקיים בשוק. לכן, יש צורך להבין בצורה מעמיקה את השוק והאזורים בו. גם בחירת פלטפורמות השיווק הרלוונטיות לנכס הספציפי היא חלק קריטי בתהליך. כמו כן, חשוב להגדיר תקציבי שיווק. בנוסף לכל אלו, חייבת להיות המסוגלות לייצר כמות רבה של פגישות איכותיות עם דיירים פוטנציאליים בנכס.

היתרון בחברה לניהול נכסים במקרה זה, הוא שהצוותים המקצועיים בה תמיד יהיו זמינים לבצע פגישות בנכס. אומדן טוב במקרה זה הוא בעיקר על המהירות בו החברה מאכלסת את הנכס. וחשוב לא פחות – רמת איכות הדיירים הנכנסים לגור בנכס.

כיצד החברה מתחייבת לשמור לך על הנכס?

הנכס הושכר בהצלחה, וכעת הדיירים מתחילים לגור בנכס. הבלאי הסביר בדירה יחד עם הבלאי שנוצר עקב המחייה בנכס, יוצרים מצב טבעי של שחיקת הנכס: צבע הקירות כבר לא כבעבר, המזגנים כבר פחות מקררים וכן הלאה.

חברה איכותית לניהול נכסים תבצע פרוטוקול מסודר, יחד עם הדיירים הנכנסים, ביום האכלוס; בהליך זה יתועד הנכס באופן קפדני הכולל גם תמונות של הנכס. הדיירים יאשרו בחתימתם שיחזירו את הדירה בדיוק כפי שקיבלו אותה. מחובתה של חברת הניהול לספק שירותי אחזקה ותיקונים במהלך תקופת השכירות כמו גם לבדוק את טיב הנכס במועד היציאה ולדאוג לתיקונים רלוונטיים במידת הצורך. כל זאת על מנת לשמור על איכות וטיב הנכס לתקופה ארוכה.

ההון האנושי של החברה

צוותי החברה לניהול נכסים הינו חשוב ביותר. השירות אותו תקבלו לאורך כל תקופת הניהול הוא לא רק עבורכם. בנוסף אליו, יש להוסיף גם את השירות שהדיירים מקבלים. הדיירים אשר גרים בנכס שלכם זוכים לקבל.

חברה איכותית לניהול נכסים תציע לרוב רמת זמינות גבוהה מאוד של כלל בעלי התפקידים. היא תשמור על תודעת שירות ואדיבות גבוהות תוך ביצוע המשימות השוטפות הכרוכות בניהול הנכס.

את הנושא הזה תוכלו לבחון אך ורק באמצעות שיחת טלפון או פגישה פיזית עם אחד מאנשי המפתח בחברה. ההון האנושי בחברה לא פחות חשוב מהמוצר והשירות עצמם. לכן, יש לשים דגש רב על בחירת חברת הניהול על פי הנפשות הפועלות בה.

ניסיון

בכל הקשור לבחירה של ספק או נותן שירות, חשוב לבדוק האם יש לחברה ניסיון קודם. בעיקר כשמדובר בחברה לניהול נכסים, יש לבדוק את העניין לעומק. בכל זאת, אנחנו מדברים כנראה על אחד הנכסים בעלי הערך הגבוה ביותר עבורכם.

הניסיון כולל את שנות הפעילות של החברה אך לא רק. מגוון הפעולות וההישגים שהגיעה אליהן החברה במשך שנים אלו יכולים גם הם להצביע על הניסיון. אזורי העבודה בהם החברה פועלת ישקפו לכם את כמות הניסיון שיש לחברה בכל הקשור לסוגים שונים של נכסים, דיירים ועוד. הניסיון האישי של מנהלי ועובדי החברה חשוב גם הוא, שכן בסופו של יום הם אלו אשר מנהלים לכם את הנכס.

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה לניהול נכסים ששמה לב לכל הדגשים הללו,
אתם מוזמנים לפנות אלינו, אל קבוצת מרום. אנו מציעים פתרונות מקיפים לניהול נכסי נדל"ן ואחזקת מבנים ולקבל את השירות הטוב ביותר. בהתחייבות.

יכול לעניין אותך

קבוצת מרום

משרדים והנהלה

צרו קשר קבוצת מרום

טלפון קווי משרד ראשי: 073-789-5189

טלפון נייד: 052-630-3438

אימייל: office@maromgroup.org

כתובתנו: גרשון ש"ץ 16 תל אביב