התקנת מערכת חימום תת רצפתית

על מה נדבר:

אם אתם בוחרים לצאת לדרך ולהפוך את הנכס שלכם לכזה השווה יותר, אנחנו מאמינים כי יש לנו רעיון שאתם וודאי לא חשבתם עליו. מתי לאחרונה חשבתם להתקין מערכת של חימום תת רצפתי הפועל בעזרת אנרגיה סולארית? 

אנחנו יודעים, לרגעים זה נשמע ממש כאילו אנחנו מדברים בסינית, אבל האמת היא כי אנחנו מדברים בשפה פשוטה מתוך הניסיון לראות אתכם ולמצוא את הדרך להפוך את הנכס שלכם לכזה ששווה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אם אתם רוצים לשמוע על כך עוד, בשביל זה בדיוק, אנחנו כאן. 

כמה מילים על היעילות של אנרגיה סולארית ב2022

זה לא סוד שהשימוש באנרגיה סולארית הופך לאורך שנים לנפוץ ושכיח בעוד ועוד מקומות. הסיבה לכך היא בראש ובראשונה המודעות הגוברת בדבר השינויים האקלימיים החלים בכדור הארץ שמשנים את חוקי המשחק כמו שהכרנו אותם בעבר. אנרגיה סולארית, בניגוד לחשמל המגיע אלינו על ידי שריפה של דלקים, זו אנרגיה בה אנחנו מנצלים את החום של השמש כדי ליצור חשמל שישרת אותנו בטווח הארוך. אנרגיה סולארית היא למעשה שימוש חינמי במשאב הגדול ביותר שיש לאדם, הקרניים של השמש. 

בישראל, זה כמעט מגוחך לראות עד כמה מעט חדרה הטכנולוגיה לענפים שונים בתעשייה. הסיבה לכך היא בעיקרה היעדר טכנולוגיה מפותחת מספיק שתתגבר על האנרגיה אותה אנחנו יכולים להפיק מחשמל שנוצר משריפה של דלק. אבל, לאורך השנים האחרונות חלו שינויים מפתיעים בתחום ואנחנו שמחים לספר כי פנינו אל עבר עתיד חדש. 

איך אפשר להיעזר באנרגיה סולארית עבור חימום תת רצפתי 

תהליך חימום רצפה הוא מנגנון הפועל על ידי הנחה של צינורות המזרימים מים חמים מתחת למרצפות. החום עולה כלפי מעלה ומחמם את המרצפות כמו גם את החלל כולו. החום מתפזר בחדר ושומר על טמפרטורה חמימה אחידה. מדובר על פטנט שלא המצאנו בעידן החדש, אלא כבר בימי הרומאים אנחנו יודעים כי נעזרו בטכניקה הזו בבתי המרחץ. 

בעבר החימום של המים היה עסק די יקר, השימוש התדיר בחשמל העלה את התעריפים עבור השימוש בשירות, מה שהוביל לכך שרבים ויתרו על התענוג. אבל היום, בזכות האנרגיה הסולארית, בתי אב רבים בישראל יכולים ליהנות מהאופציה להתקין ולהשתמש בחימום תת רצפתי. 

חימום תת רצפתי המבוסס על אנרגיה סולארית משדרג את הנכס שלך 

אם אתה בעל נכס ומעוניין להפיק ממנו תשואה יפה, אתה צריך להשקיע. אף אחד לא צריך ללמוד תואר בכלכלה כדי להבין שבית מטופח, מסודר ובנוי כנדרש, שווה יותר מאשר דירה שלא ערכו בה את השיפוצים הדרושים. חימום תת רצפתי משנה את חוקי המשחק מבחינתך. חימום תת רצפתי, בייחוד במדינה כמו שלנו, בה, איך נגיד בעדינות, אין תרבות וטכנולוגיה שיודעת לחמם את חללי המבנים בחורף כמו שצריך, חימום תת רצפתי הוא פתרון שפשוט אין לו מתחרים. 

אם אתם רוצים התקנה של חימום תת רצפתי, אתם רק צריכים לבקש 

יש אגדה אורבנית לפיה רק לפני בניה של נכס אפשר להתקין חימום תת רצפתי. אנחנו כאן כדי לספר לכם כי מדובר על שטויות של ממש ושזה פשוט לא נכון. חימום תת רצפתי המבוסס על אנרגיה סולארית הוא מה שאפשר להתקין כל הזמן, בכל רגע נתון. 

מדובר על פטנט כל כך נוח, שימושי, יעיל ובעיקר, טוב לסביבה, כך שאין סיבה לא להשתמש בו. לכל שאלה, אנחנו כאן כדי לתת שירות וייעוץ.

יכול לעניין אותך

קבוצת מרום

משרדים והנהלה

צרו קשר קבוצת מרום

טלפון קווי משרד ראשי: 073-789-5189

טלפון נייד: 052-630-3438

אימייל: office@maromgroup.org

כתובתנו: גרשון ש"ץ 16 תל אביב